Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

30 Disember 2015

Sambutan Jubli Emas 1966-2016

DIRGAHAYU SMKGP

Sudah 50 tahun sekolah ku
Kami yang dulu telah jauh terpisah,
di batasi ruang dan waktu

Yang lama membawa haluan berbeza
mengurus hidup sendiri

Kini sebahagiannya bertemu kembali

Biduk lalu kiambang bertaut lagi

Semoga ia kekal begini

Bertambah rakan sahabat yang dulu berkongsi rasa di hati

Sambil mengimbau cerita dulu

Yang sarat dengan kisah sedih riang dan lucu

Kita semua begitu 

Nukilan  Tukimin Robani 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan