Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

04 Disember 2009

Raya Haji di Klang.

Bahang Raya Haji masih terasa....macamana nak lupa Raya Haji kali ini sungguh bermakna bagi ku kerana kami sekeluarga beraya di hotel "'Gold Course' Klang..... Hotelnya terletak bersebelanhan sungai Klang...Lemang ,ketupat dan rendang dibeli di 'Jusco Bukit Tinggi' jamuannya pula di 'Cafe Kolej Islam Klang'.

Pemandangan dari balkoni tingkat 13 Hotel Gold Course Klang



Menekmati hidangan raya di 'Cafe KISAS'





Tiada ulasan:

Catat Ulasan