Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

04 Disember 2009

Pulang Kerahmatullah...

Subuh-subuh telefon ku berdering.......Hajah Sabariah jiran ku memberitahu ku, Pn.Nora bt Abd.Razak jiran kami yang tinggal di Jalan Dedap 36 telah pulang kerahmatullah jam 9:00 malam tadi. Aku dan suami bergegas menziarahi jenazahnya yang akan disemadikan selapas solat jumaat. Semoga rohnya di tempat disisi orang-orang yang beriman....Aku sempat mengucapkan takziah kepada menantunya Cikgu Mokhtar bin Salleh juga rakan sejawatku. Semoga beliau tabah menerima ketentuan illahi ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan