Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

19 Mac 2010

`Maulidur Rasul........

Sempena bulan Maulud ini pada 13 Mac 2010 di rumah bapa saudaraku di Kampong Pok, Gelang Patah telah mengadakan majlis Maulidur Rasul untuk keluarga. Majlis diketuai oleh imam masjid kampong tersebut serta jemaah masjid.Ramai juga saudara mara dan adik beradik yang turut hadir. Rasa terkilan kerana rakaman gambar semasa majlis berlangsung tidak dapat dirakam. Hanya gambar-gambar sampingan yang sempat dirakam sebagai kenangan.

Kenangan Maulidur Rasul di Rumah Pak Andak




.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan