Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

27 Mac 2010

Pengantin lagi....

Kenangan lama...
Hari ini saya berkesempatan menghadiri majlis perkahwinan anak bekas Guru Besar kami dulu iaitu Pn.Fatimah bt Jamil .Kini beliau menjadi Guru Besar SK Pintas Puding, Batu Pahat. Terima kasi kepada beliau keran masih mengingati kami dan mengundang kami di kediamannya di Kuartes Guru di SK.Parit Raja.





3 ulasan:

  1. Oh...saya lupa. saya juga telah djemput ke majlis perkahwinan ini. Jika saya hadir tentu kita dapat bertemu, disamping berkenalan dengan isteri saya. Alahhhhhh.....menyesal juga saya.

    BalasPadam
  2. En.Atih kenal dengan Pn.Fatimah ya...dari soal kerja saya banyak belajar dari beliau..Beliau seorang yang rajin bekerja tapi telinga nak kena tahan sikit.....tapi hasilnya kita jadi pandai.

    BalasPadam
  3. Kenal. Kami sama-sama Guru Besar mesti saling kenal-mengenali. Apa lagi di satu daerah.

    BalasPadam