Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

09 Mei 2010

Kolej Metikulasi Kementerian Pelajaran Malaysia....

Penantian satu penyiksaan....

Setelah sekian lama menanti....akhirnya pada 10 Mei 2010 apa yang dinantikan tiba jua...hingga tidak tahu pula yang mana satu hendak dipilih. Akhirnya Matrikulasi Melaka jadi pilihan. Ibu mendoakan agar anakku dapat menumpukan sepenuh hati mengikuti pengajian yang mengambil masa selama setahun ini. Disini lah titik permulaan pengajianmu..Ibu juga mengharapkan disamping mengejar ilmu dunia ilmu akhirat jangan sesekali anakku abaikan. Ingat pesan ibu......







.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan