Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

02 Julai 2010

Majlis Persidangan Guru Cemerlang Negeri Johor.

Majlis Persidangan Guru Cemerlang Negeri Johor.

Majlis Persidangan Negeri Johor berlangsung pada 1dan 2 Julai 2010 bertempat di Hotel Selesa Pasir Gudang. Persidangan kali ini Daerah Pasir Gudang telah diberi mandat untuk mengendalikan majlis ini. Persidangan dirasmikan oleh Tuan Pengarah Jabatan Pendidikan Negeri Johor ia itu Tuan Haji Supaat bin Tumin.


Kenangan bersama En.Azizul bin Abdul Rahman
Guru Cemerlang JUSA C
dari sekolah Menengah Dato Sulaiman Batu Pahat.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan