Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

09 November 2010

Hari Profesionalisme Guru Cemerlang, Daerah Pasir Gudang.

Majli Guru Cemerlang Daerah Pasir Gudang telah mengadakan Hari Profesionalisme dan Mesyuarat Agung kali ke 3.
Bertempat di Hotel Dorsett, Pasir Gudang.
Khamis 28 Oktober.

Penceramah jemputan:Tn.Hj.Ismail bin Rusdi
Timbalan PPD Pontian.

Penyampaian cendera hati


Sebahagian Guru Cemerlang SK Taman Johor Jaya 2


Pengacara majlis En.Zamzaini bin Mohd Sani

Tiada ulasan:

Catat Ulasan