Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

09 November 2010

Majlis Pelancaran Pemantapan Guru Pemulihan Khas Dalam Program LINUS

Majlis berlansung di SK Bukit Pasir.
Pada : 2 November 2010

Ucapan Pegawai Penyelaras Pendidikan Parlimen Pagoh.
Tn.Hj.Mohd Salihudin bin Rasul

Ucapan Oleh Mejar Sazali bin Abd.Hamid
Ketua Unit Pemulihan Khas JPN Johor.

Ucapan Pelancaran oleh YB Dr. Saharuddin bin Mohd Salleh
Merangakp Pengerusi Sekretariat dan Latihan Parlimen Pagoh.



Ucapan wakil KPM Pn.Hajah Zaleha


Wakil Guru Pemulihan Daerah Pasir Gudang.

W
Wakil Guru Pemulihan Daerah Pasir Gudang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan