Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

16 September 2011


Selamat Hari Raya...

Raya tahun ni terasa meriahnya kerana kami adik beradik dapat berkumpul.....Mereka berkumpul dirumah kami kerana orang tua ku menetap di kediaman kami...Ampun kan segala dosa dan kesilapan kami wahai ayahnda dan bonda, halal kan yang termakan dan terminum....Kami semua menyayangi kalian berdua...


Ayahnda ku Hj.Ibrahim bin Hj.Mohd Don...(Suka merajuk....) kita tua nanti tak tau lagi....


Adik beradik perempuan ku....

Sebahagian daripada keluarga besar kami...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan