Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

25 Ogos 2011

Selamat Hari Raya...

Wah dah lama betul saya meninggalkan blog ini...rindu serindunya...tapi apa kan daya hajat dihati memang ada tapi apa kan daya keadaan yang tidak mengizinkan.... kita hanya merancang hanya Allah yang menentukan.

Sempena dihari baik dan bulan yang mulia ini saya ingin mengambil kesempatan menyusun sepuluh jari mohon ampun dan maaf kepada semua saudara mara dan rakan taulan yang berada jauh dan dekat.
dengan ucapan


Selamat hari raya dari kami sekeluarga....





1 ulasan:

  1. Selamat Hari Raya saya ucapkan kepada Cikgu Aisah sekeluarga. Mohon kemaafan segala kesilapan sama ada dalam bentuk tutur kata - baik yang tersebut atau terlintas di hati; segala perbuatan dan tingkah laku. Begitu juga mohon halalkan segala apa yang dimakan, sama ada sengaja atau tidak disengajakan. Mohon keredaan dunia dan akhiran.

    Di samping itu marilah kita berdoa agar persaudaraan seIslam kita berkekalan selamanya. Dipanjangkan umur, ditetapkan iman, diberi kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki.

    BalasPadam