Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

15 Oktober 2011

Marhaban Bulan sabit Merah

Marhaban Ya Marhaban..........................

Pada 24 september yang lalu Unit beruniform Bulan Sabit Merah SKTJJ 2 telah mengadakan majlis marhaban ke rumah-rumah ahli persatuan tersebut....Kunjungan kami disambut mesra oleh segenap ahli keluarga yang kami kunjungi. Kami dihidangkan dengan pelbagai juadah yang menyelerakan. Kami dari unit beruniform PBSM mengambil kesempatan mengucapakan ribuan terima kasih kepada ahli keluarga yang memberi layanan yang begitu istimewa, semoga kalian dimurahkan rezeki dan sihat sejahtera, mudah-mudahan ditahun -tahun akan datang kita akan dapat berjumpa lagi untuk mengeratkan tali silaturahim....Maaf Zahir dan bathin..


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan