Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

15 Oktober 2011

TEATER SERI MERSING

Teater Oh Teater.....

Pada pertengahan Julai 2011 kami dua beranak sempat menonton teater Seri Mersing 2.Teater ini ditayangkan di Stadium Tertutup Johor Bahru...
Seronok rupanya menonton secara langsung ni.....berdepan secara dekat dengan semua pelakon....memang sedikit pun tiada ruginya walau tiket agak mahal...tapi berbaloi...Jika ada kesempatan dan di panjang usia saya ingin lagi menonton teater...Terima kasih yang tidak terhingga kepada sahabatku yang tiket 'First Class' untuk kami.....Mudah-mudahan murah rezeki sahabatku.....













Tiada ulasan:

Catat Ulasan