Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

28 November 2011

KELASKU SAYANG......




Kelasku Rumahku......


Bagai irama dan lagu yang sukar di pisahkan...
Begitu juga antara saya dia terlalu sukar untuk saya lupakan...
Kelasku sayang
Kau adalah segala-galanya....
Saya sayang dengannya..
Saya rindu bila saya lama tinggalkannya...

Tapi .....
Suatu masa dan ketika nanti
Saya terpaksa tinggalkan dia
Dia suka atau tidak
Dia tetap ditinggalkan

Bertahun-tahun saya membelai dia
Tidak mengira masa dan waktu
Tetap saya menjengah dia.............

Memang saya akan sayang dia hingga bila-bila.....
Dia tetap dalam kenangan yang menyenangkan....

Oh kelasku sayang......


Kepada seiapa yang menggantiku.....sayangi lah kelas kita....kau akan bahagia di sana...

PERCAYALAH....




























Tiada ulasan:

Catat Ulasan