Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

21 Disember 2011

Kongsi pengalaman fasa 3

BERCUTI DI NEGARA ORANG....

Semasa di dalam penerbangan masing-masing melayan perasaan sendiri. Saya sempat merkamkan pemandangan dari pesawat untuk kenang-kenangan.



Pemandangan di lapangan terbang Kuala Lumpur

Pemandangan dari udara di sekitar Kuala Lumpur







Indahnya ciptaan Allah.

Selamat tinggal Kuala lumpur.




Pemandangan dari udara di sekitar bandaraya Saigon, Vietnam.




Sungai Mekong


Lengkaran sungai Mekong



Sawah padi










Terbakar ke?


Macam terbakar..tapi tak taulah pulak...


Asap terbakar terus jadi awan (itu yang saya nampak)

Penempatan yang padat




Bandaraya Saigon


Kalau ada sumur di ladang
Boleh saya tumpang mandi
Kalau ada umur panjang
Boleh saya rakam lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan