Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

13 April 2012

Oh Sepupuku..

4 ulasan:

  1. Tahniah diucapkan kerana paparan baru yang dimasukkan - presentation menggunakan slide.

    BalasPadam
  2. Terima kasih...ok tak En.Atih..En.Atih apa khabar...pi Nusajaya kenapa tak singgah Johor Jaya.hari ini saya cuti...gusi bengkak...komen le saya baru belajar

    BalasPadam
  3. Khabar saya sentiasa baik.

    Nusajaya dengan Johor Jaya bukannya dekat. Kan dipisahkan dengan Bandaraya Johor Bahru. Ke Nusajaya tu, nak tengok cucu-cucu. Lepas tu round sikit kat Kota Iskandar bawak menantu.

    Gusi bengkak? Tanda-tanda nak tercabut gigi....almaklum gigi tu pun dah lama. Hehehe....

    Sebelum saya pencen (dua bulan sebelum), saya kena demam - menggigil, sejuk. Selimut berlapis-lapis pun masih sejuk. Sampai menggelatuk gigi (tau ke menggelatuk tu apa?). Kepala sakit yang amat sangat. Makan ubat pun tak baik.

    Rupa-rupanya gigi sakit. Saya cabut dua batang gigi geraham. Baru saya tau betapa sakit dan siksanya kalau sakit gigi. Sekarang dah okey. Sekarang saya jaga pemakanan aje. Makan nasi cuma sekali dalam tempoh dua tiga atau empat hari. Dulu dah puas makan di hotel....hehehe.

    BalasPadam
  4. Wah tak lama lagi yb bertambah handsome le....macam orang muda sebab dah kurus....jangan kurus sangat nanti nampak macam orang sakit.....

    BalasPadam