Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

07 Jun 2016

Syukur alhamdullilah...


Asllammualaikum WBT....
Syukur alhamdullilah dengan izin dan kurnianya kita betermu kembali di entry bertuah ini..Hari ini ramai dikalangan saudara mara dan rakan taulan yang memberi ucapan dengan iringan doa kepada saya Terima kasih kepada semua yang mengingati saya...


Saya juga ingin memanjatkan doa agar Allah permudahkan urusan kalian 
serta  dikurniakan iman yang sempurna, 
akhlak yang terpuji, pekerti yang mulia, 
umur yang bermanafaat, rezeki yang halal, ilmu yang berguna, jodoh yang membahagiakan, hidup yang dirahmati di dunia dan akhirat.

di antara rakan -rakan di FB yang memberi ucapan...

Selamat Hari Lahir cgu Aisah Ibrahim. Semoga pjg umur, murah rezeki, sihat tubuh badan & mendpt keberkatan Allah dunia akhirat. .AamiinTwanZani Kedai Lalat

Gasur Kana selamat hrijd cikgu Aishah Ibrahim....cikgu yg pertama ganti saya mengajar kat Sekolah Batu 25 , Tapah.....adakah cikgu Aishah masih mngingati saya lg......hehe

Mohtar Ahmad Slmt hari lahir. Ck Aishah drp sklurga srmoga ceria dn diberi kesihatan yg baik bagi meneruskn pghidupan dimasa2 mndatang

Mohd Hatta Ab Rahman Selamat hari lahur cikgu aishah moga moga tambah lagi rezki.

Arafah Ahmad Happy B'day cikgu Aishah semoga panjang umur,murah rezeki dberi kesihatan yg baik n berbahgia bersama keluarga tersayang till jannah aamiin..

Gasur Kana terimakasih terimakasih terimakasih ckgu Aisah....first fisrt posting terus tercampak kedlm gaung yg jurangnye terlalu dalam....gaungnye.....bt 25 tmpt khidmatmu yg pertama.....hehehe saya masih d perak skrg ni...melukis sepenuh masa....
trimksih ats ingatan ckgu yg msih tajam terhdp kisah lampau......moga2 dpt ketemu smula satu masa nnti.....last skli saya jumpa ckgu Aisah Ibrahim kat pjbt JHEOA JB....knnnnn

 Cikgu Gasur Kana.... Saya masih ingat Agong, Minah, Jefri, Rohana (anjing saya wak bau dan wak bong yang setia) masih terpahat di ingatan...


Selamat hari lahir,semoga di berikan rezeki dan kesihatan yang baik.


Happy Birthday sdraku yg dikasihi.. Cikgu Pn Hjh Aisah Ibrahim yg budiman.. 
Pnjgumurnya pnjgumurnya pnjgumurnya serta mulia.. 
Serta mulia..Aamiin YaRabbal 'alamiin


Selamat hari lahir kpd sahabat ku ..semuga dipanjang kn usia, dilipah kn rezeki,di beri kebaikan didunia dn diakhirat..amin

Selamat hari lahir Kak Esah, moga ak sekeluarga dikurniakn kesejahteraan , kedihatan yg baik, dilimpahi rezeki serta sentiasa dalam keredhaan dan rahmat Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan