Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

11 Jun 2016

ISTIMEWA UNTUK MU SAHABAT

Selamat Hari Lahir Sahabatku 
Hajjah Wan Zurida



Hari ini, aku turut berbahagia. Berbahagia menyambut hari kelahiranmu. Banyak kisah yang telah kita lewati bersama. Kau menghiasi hari-hari menjadi lebih indah. Mengajariku banyak hal. Memperlihatkanku dengan kelembutan dan keindahan.

Ya Allah sesungguhnya hambaMu ini memohon dengan penuh pengharapan kepadaMu Ya Allah ..sempena ulangtahun kelahiran sahabatku ini,Kau Panjangkanlah umurnya dan kurniakan kepadanya kehidupan yang lebih bahagia dan berjaya dari tahun –tahun sudah.Kurniakanlah kepadanya rezeki yang murah,banyak,berkat dan direstuimu Ya Allah.Jauhkanlah sahabatku ini dari belenggu kesusahan,kemiskinan dan kebuluran darinya dan keluarga. Aamiin

Shabatku bersama suami tercinta....

Tawa dan tangis silih berganti menyertai setiap 
langkah perjalanan hidupmu
Tanpa terasa telah bertambah satu usiamu
Biarkanlah aku mengiringi kebahagiaanmu di hari ini
Dari hati semoga abadi izinkanlah aku 
mengucapkan segelintir doa dan asa untukmu
Selamat ulang tahun, semoga Allah 
senantiasa menyertai tiap langkahmu.
Sejambak pulut kuning khas untuk mu
"beledor" kegemaranmu
Waktu berjalan tiada henti
mengiringi rembulan dan mentari
yang terbit nan tenggelam setiap hari
mengiringi usiamu yang terus bertambah dari hari ke hari
hingga saat ini ;..
selamat ulang tahun ;

Selamat ulang tahun sahabatku...

Semoga lebih bahagia
Jika ada sedikit dugaan anggaplah itu hanya suatu cubaan
untuk semakin menguatkan imanmu
Sekali lagi Happy Birthday...
Semoga segala kebaikan menyertaimu
"I wish you all the best..."
Mengharap senang dalam berjuang
Bagai merindu rembulan di tengah siang
Jalannya tak seindah sentuhan mata
Pangkalnya jauh hujungnya belum  tiba
Selamat Ulang Tahun Saahabat
Bukit tinggi kita daki
Melihat pemandangan kita terpegun

Dengan rasa setulus hati
Aku mengucap Selamat Ulang Tahun

Waktu berjalan tiada henti
mengiringi rembulan dan mentari
yang terbit nan tenggelam setiap hari
mengiringi usiamu yang terus bertambah dari hari ke hari
hingga saat ini ;..
selamat ulang tahun 
Semoga sahabatku bahagia hingga ke Jannah Aamiin
Istimewa untuk mu sayangku (lagu kegemaranmu)
                                       
Jumpa lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan