Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

29 Disember 2009

Selamat Pengantin Baru

Pada 27 Desember 2009 kami sekeluarga ke majlis perkahwinan anak saudaraku Abdul Rahman bin Mohd Don dengan pasangannya Zarifah bt Darim di Blok 202 ,Ave 1 Choa Chu Kang Road, Singapura. Semoga jodoh kalian berdua berkekalan hingga ke akhir hayat. Kepada saudara mara yang hadir diucapan jutaan terima kasih. Rasa terharu kerana sudah agak lama tidak bertemu dengan sanak saudara dan rakan taulan yang bermastautin di Kota Singa.....Disamping itu ribuan
terima kasih kepada saudara mara dari Kuala Lumpur yang sudi hadir bagi memeriahkan lagi majlis ini.

Ketibaan mempelai ke rumah pengantin lelaki

Selamat pengantin baru untuk Aman dan Ifah
semoga kalian tabah menghadpi cabaran alam rumah tangga
dan kekal bahagia hingga keakhir hayat.


Merakam gamabr kenangan bersama pengantin


Sempat juga bergaya.......

Kek pengantin

Apa yang diceritakan bila dua sepupu bertemu ............
(Lokaman di Shah Alam dan Md.Don bertugas di Dhubai)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan