Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

26 Disember 2009

Tetamu .....

Pada 16 Desember 2009 berakhirnya peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia.Kami tiga beranak ke Klang untuk menjemput anakku (Kak Chik) yang telah selesai menhadapi peperiksaan SPM di Kolej Islam Klang (KISAS). Semasa dalam perjalanan ke KISAS rakan lama ku (Cikgu Saodah berasal dari Serawak) yang kini mengikut suaminya menetap di Klang mempelawa kami ke rumahnya di Taman TeluK Gadung, Klang. Hampir sepuluh tahun kami tidak bertemu. Bila sudah bertemu bermacam-macam ceritalah yang kami ceritakan untuk melepas rindu. Kami mempelawanya jika ke Johor Bahru sudikan singgah di rumah kami.


Kunjungan Cikgu Saodah dan suaminya cikgu Airil

1 ulasan:

  1. Rindu pada Odah....lain kali kalau ke Klang , nak cari dia. Pembetulan nama hubby dia Cikgu Airil..(sudah tukarkah?)

    BalasPadam