Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

29 November 2010

MAJLIS PELANCARAN PEMANTAPAN PERANAN GURU PEMULIHAN KHAS DALAM PROGRAM LINUS NEGERI JOHOR 2010

Pada hari Selasa, 2 November 2010 telah berlangsung Majlis Pelancaran Pemantapan Peranan Guru Pemulihan Khas dalam LINUS DI Sk.Sri Bukit Pasir Muar.Seramai 5 orang dari setiap daerah dan semua guru Pemulihan Khas sekolah rendah Parlimen Pagoh telah hadir untuk mendengar taklimat dan majlis pelancaran tersebut.

Ucapan Mejar Sazali bin Abd. Hamid, Ketua Unit Pemulihan Jabatan Pelajaran Negeri Johor


Ucapan Tn. Hj. Mohd. Salihuddin Bin Rasul, Pegawai Penyelaras Pendidikan Parlimen Pagoh


Ucapan Pn. Hajjah Zaleha Bt. Othman,Ketua Unit Pemulihan , Bahagian Pendidikan Khas, Kementerian Pelajaran Malaysia


Ketibaan vip jemputan yang diiringi dengan paluan kompang..

Ucapan alu- aluan oleh En. Md Noh Bin Ghani,Ketua Sektor Akademik Jabatan Pelajaran negeri Johor, Wakil rasmi Pengarah Pelajaran Johor.

Ucapan perasmian oleh Datuk Dr. Shahruddin Bin Md. Salleh, ADUN JORAK merangkap Pengerusi Sekretariat Motivasi Dan Latihan Parlimen Pagoh.


Cikgu Normala Sudirman Juru Latih Utama Pemulihan telah diamanahkan menjadi pengacara majlis. Alhamdulillah , beliau telah melaksanakan yang terbaik walaupun dalam keadaan persiapan masa yang cukup terbatas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan