Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

14 Januari 2012

Kokurikulum di sekolah.

Mesyuarat Agung Kokurikulm

Pelantikan Ahli Jawatankuasa

Hari ini bermulanya aktiviti kokurikulum di sekolah saya, Saya di beri tugas sebagai guru penasihat di bidang permainan ialah bola jaring, kelab dan persatuan pula kelab Bahasa Melayu dan unit beruniform ialah Bulan Sabit Merah. Seperti biasa saya diberi tugas untuk membuat dokumentasi setiap unit yang saya sertai. Mudah-mudahan ditahun ini mutu kerja saya bertambah baik agar setanding dengan rakan sejawat yang masih muda belia....



AJK Bola Jaring SKTJJ 2 2012

AJK Persatuan Bahasa Melayu SKTJJ2 2012


Ahli PBSM 2012

AJK PBSM dan guru penasihat 2012




Tiada ulasan:

Catat Ulasan