Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

07 Julai 2012

Mimpi....


As salamu'alaikum sahbat tersayang. Moga sentiasa d lindungi Allah. Ramai orang
g bertanya tentang mimpi. Secara jujur, SAYA TAK TAHU MENTAFSIR MIMPI. Pesan ulama', mimpi org biasa mungkin ada makna jika melibatkan: orang yang  jujur, tidur dengan ada wudu' & tidur mengiring ke kanan. Mimpi yg BENAR bila emosi seimbang & tak ada hasrat tertentu. Mimpi yg BATIL d sebabkan nafsu atau keinginan yg mendlm. Bila mimpi buruk, sunat jika:1.ubah posisi tidur,2.Isyarat meludah ke kiri 3X, 3.Mohon perlindungan Allah, 4. Bangun & solat sunat, 5.Jgn ceritakan kpd org lain. Jgn terlalu taksub dgn mimpi. Yaqin dgn ketentuan Allah, lakukan yg terbaik & tawakkal kpd Allah. Insya Allah selamat. wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan