Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

21 Mei 2013

Selamat Hari Guru 2013...


Selamat Hari Guru...

Hari Cikgu, Pendidik, Guru, Teachers , Ustaz, Ustazah, Murabbi , Sheikh, Sifoo dan semua yang sudi berkongsikan ilmu dengan kita sepakat dirai di Malaysia pada setiap 16 Mei. Kerja Cikgu memang sukar, namun yang penting kita ikhlas untuk membantu membentuk ummah terbaik. Tak semua insan diberi kesempatan dan dipilih menjadi guru, ia amanah yang sangat besar.

Saya  mengucapkan TERIMA KASIH untuk kedua ibubapa, semua guru-guru Sekolah Kebangsaan Murni Pok Tahun 1960 -1966-, Sekolah Menengah Gelang Patah 1967-1971 ,  Johore Tutorial Collage,Ustaz Ustazah di Sekolah Agama Murni Pok,  serta Pensyarah Maktab Teknik, Cheras, Kuala Lumpur. Semua kenalan dan sifoo praktikal serta di alam perkerjaan dan kehidupan . *Tabik hormat dan cium tangan*
















Warga SKTJJ2











SELAMAT HARI GURU... 
Andai perjuangan ini mudah, pasti ramai menyertainya....Andai perjuangan ini menjanjikan kesenangan, pasti ramai yang tertarik padanya. Tapi hakikat perjuangan bukan begitu, turun naiknya, sakit pedihnya, umpama kemanisan yang tidak terhingga...Andai rebah, bangkitlah semula, andai terluka, ingatlah AmanahNya... SELAMAT BERJUANG...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan