Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

01 Jun 2013

Ingatlah....

Ayah dan ibu.............


Ayah dan ibu...

Semoga semua anak - anak memberi sedikit bantuan walau rm10 kepada ibu bapa untuk keberkatan rezeki. Jika rezeki susah lihat bagaiamana kita membalas jasa ibu bapa. Salah satu Amalan paling baik ialah berbuat baik pada ibu bapa. Cuba lihat orang yang bahagia membahagiakan tentunya amat taat pada ibu bapa. Bagi yang banyak masaalah lihat cara bertutur pada ibu bapa dan bantuan yg diberi dan berapa kali menghubungi ibu bapa. Para suami jangan terbuai dengan keluarga hingga lupa ibu yang tua

Tiada ulasan:

Catat Ulasan