Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

06 Jun 2013

Mesyuarat Agung SKTJJ2 kali ke-18


Mesyuarat Agung PIBG SK  TAMAN JOHOR JAYA 2 kali Ke-18

MESYUARAT Agung Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG)Sekolah Kebangsaan Taman Johor Jaya 2 (SKTJJ2 ) kali ke-18 berlangsung dengan penuh meriah dengan sambutan hangat dengan kehadiran ramai ibu bapa.

Berbanding tahun lalu, penyertaan ibu bapa di dalam mesyuarat agung kali ini menggambarkan sokongan padu dari ibu bapa sangat memberangsangkan.

Malah Guru Besar SK Taman Johor Jaya 2, Pn.Masnah binti Hamid melahirkan kesyukuran dan berpuas hati dnegan kehadiran ramai ibu bapa sambil menekankan soal semua pihak dapat terus berganding bahu bersama-sama berusaha, menyumbang idea, tenaga dan apa yang termampu meningkatkan prestasi sekolah dalam bidang kurikulum dan ko-kurikulum agar dapat setanding dengan  sekolah-sekolah di sekitar Johor Jaya. 








Tiada ulasan:

Catat Ulasan