Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

20 Ogos 2013

Hari hari raya...2013


Hari raya pertama .....8 Ogos 2013...

Raya pertama kami sekeluarga beraya di rumah sendiri...Orang tua saya tinggal bersama   kami,  sejak malam raya lagi adik beradik dah mula berkunjung  ke rumah kami....meriahnya kemain lagi...al maklum adik beradik dapat berkumpul bersama.....Selepas solat sunat aidilfitri anak suadara ayah saya  juga berkunjung ke rumah kami....kunjungan mereka menambahkan kemeriahan hari raya pertama ini...

Renungan seorang ayah...


Terasa bahagia seorang atuk bila  anak cucu berkumpul ...


Renungan seorang insan bergelar bapa....


 bondaku....









Sepupu -sepupu saya..









Selamat hari raya....sambung hari raya kedua pulak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan