Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

23 November 2014

Resepi le pulak...

Assalammualaikum,

Bila fikir tentang nak memasak ni kekadang buat kita jadi pening. Bila kita tanya pada suami pasti dia jawab .... masak aje apa-apa... Mudah aje jawapannya.... Tapi apa yang apa-apa tu....Kebiasannya bila nak masak saya dah ambil keputusan malas nak tanya sesiapa ... masak aje....siapa terasa suka , makan banyak  jika tak suka tak payah makan... Betul tak pandangan saya ni..

Saya bongkar peti ais saya dapati ada lagi hati lembu yang belum berusik... Punya le lama masa saya buat ibadah Qurban Raya Haji dulu.... Apa lagi ... .... hati lembu ari ni jadi korban... Pada mulanya anak-anak memang tak gemarkan hati lembu... Tapi hari ni menjilat jari nampaknya..Rupanya tak cantik... Rasnya boleh tahan..


Tukang masak...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan