Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

08 Januari 2010

Sekolah baru.......

Tahniah
Awal Januari 2010 GPK 1 sekolah ku En.Mohammad bin Jaafar telah dinaikkan pangkat sebagai Guru Besar di SK Taman Rinting 3, syabas dan tahniah diucapkan kepada En.Mat...Tahniah juga diucapkan buat cikgu Padzlan kerana telah ditukarkan ke SK Johor Jaya 2 sebagai Penolong Kanan Hal Ehwal Murid.

En Padzlan dan En.Mohammad

Seramai lapan orang guru baru lepasan ijazah telah melapor diri di sekolah ku. Pada mereka diucapkan tahniah dan selamat datang (selesa-selesakanlah walaupun sebenarnya anda tak berapa selesa ditempatkan di sini........)
Guru baru di kelasku

Kehadiran guru lelaki amt dinantikan.......

1 ulasan: