Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

05 Februari 2010

JASAMU DIKENANG................

Salam perpisahan......

Hari ini sekolahku mengadakan majlis perpisahan En.Mohammad bin Jaafar (Penolong kanan 1). Beliau telah dinaikkan pangkat sebagai Guru Besar di SK Taman Rinting 3.

Pelajar SKTJJ2

Rakan sejawat SKTJJ2

Pasukan Koir Sekolah

Rakan sejawat SKTJJ2

Guru Besar SKTJJ2 (Pn.Hajah Noraisah bt Andin)

Dari kiri En.Padzlan bin Monthel (GPK HEM) Yang dirai En.Mohamad bin Jaafar dan En.Kamal bin Abdul Kadir (Penyelaras PKBP)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan