Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

21 Februari 2010

Rahsia bulan kelahiran

FEBRUARI

1. Berfikiran abstrak

2. Sukakan benda yang realiti dan abstrak

3. Bijak dan pintar

4. Berpewatakan yang mudah berubah

5. Mudah menawan orang lain

6. Agak pendiam

7. Pemalu dan rendah diri

8. Jujur dan setia pada segalanya

9. Keras hati untuk mencapai matlamat

10. Tidak suka dikongkong.

11. Mudah memberontak apabila dikongkong

12. Suka kegiatan yang lasak

13. Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif

14. Mudah mempamerkan marahnya

15. Tidak suka benda yang remeh-temeh

16. Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya

17. Sangat berani dan suka memberontak

18. Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya

19. Pemerhatian yang tajam

20. Suka hiburan dan sukan

21. Suka benda yang bersifat seni

22. Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran

23. Berkecenderungan pada benda yang tahyul

24. Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros

25. Belajar untuk mempamerkan emosi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan