Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

21 Februari 2010

Kunjungan adik beradik

Hati seorang ayah....
Penghujung cuti Tahun Baru Cina rumah kami dikunjungi adik beradik ku. Rasa gembira tidak terhingga kerana adik-adikku dari Singapura serta sepupuku dari Batu Pahat telah berkunjung ke rumah kami.Mereka datang ke rumah kami untuk menjenguk ayah ku yang tinggal dengan kami.Insan yang paling bahagia sudah tentu le ayahku kerana anak-anak dan cucu-cucunya datang melawat beliau....
Aileza dan anak-anaknya serta cucu saudaraku Ariff
Adikku yang bongsu Muhamad Yazid dan isterinya Nazirah serta anak mereka
Muhammad Taqif



Tiada ulasan:

Catat Ulasan