Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

21 Februari 2010

Rahsia bulan kelahiran

MEI

1. Keras hati & tegas

2. Kuat semangat & bermotivasi tinggi

3. Pemikiran yang tajam

4. Mudah marah apabila tidak dikawal

5. Pandai menarik hati & perhatian orang lain

6. Perasaan yang amat mendalam

7. Cantik dari segi mental & fizikal

8. Tidak perlu dimotivasikan

9. Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain

10. Mudah dipujuk

11. Bersikap sistematik (otak kiri)

12. Suka berangan

13. Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu.

14. Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit

15. Daya khayalan yang tinggi

16. Permikiran yang tajam

17. Pandai berdebat

18. Fizikal yang baik

19. Kelemahan sistem pernafasan

20. Suka sastera, seni & muzik serta melancong

21. Tidak berapa suka duduk di rumah

22. Tidak boleh duduk diam

23. Tidak punya ramai anak.

24. Rajin dan bersemangat tinggi.

5. Agak boros

1 ulasan: