Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

21 Februari 2010

Rahsia bulan kelahiran

MAC

1. Berpesonaliti menarik dan menawan.

2. Mudah didampingi

3. Sangat pemalu dan pemendam rasa

4. Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati

5. Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam

6. Suka pada kedamaian

7. Sangat peka pada orang lain.8. Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain

9. Tidak cepat marah dan sangat amanah

10. Tahu membalas dan mengenang budi

11. Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam

12. Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.

13. Suka berangan-angan

14. Suka melancong

. Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi

16. Kelam kabut dalam memilih pasangan

17. Suka dengan hiasan rumahtangga

18. Punya bakat seni dalalm bidang muzik

19. Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik

20. .Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan