Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

15 Oktober 2011

Majlis Perkahwinan Anaknda ku....

Majlis Perkahwinan anakandaku


Syukur alhamdulliah Pada28 & 29 Mei 2011 majlis perkahwinan anaknda ku telah berlangsung dengan jayanya.Majlis berlangsung di Dewan Serbaguna Johor Jaya. Majlis berlansung pada hari sabtu dengan majlis akad nikah. Jurunikah ialah imam Mahdir dari Masjid Kampong Melayu, Majidee. Selapas upacara akad nikah majlis Khatam Quran yang diketuai oleh Pn.Hajah Jamilah dan ahli persatuannya. Pada malam nya majlis beriniai juga di adakan.

Pada 29 hb.Mei baru berlangsung majlis jamuan dan persandingan diantara dua pasangan adik beradik iaitu Fakhru Anwar dan Nur Shamsiah (Majlis Sambut Menantu) serta pasangan NurIzzaty dan Zulhairi.Kepada semua saudara mara yang bertungkus lumus membantu dan rakan taulan serta rombongan dari Terengganu dan Kelantan yang sama-sama meraikan majlis ini diucapkan ribuan terima kasih. Semoga keempat mempelai akan berbahagia sehingga ke akhir hayat....amin...



















4 ulasan:

  1. Alhamdulillah saya dan tiga orang anak pun dapat memenuhi undangan Cikgu Aisah pada hari itu. Orang rumah tak dapat bersama kerana ke Kuala Lumpur - ada majlis perkahwinan rakan sekolahnya.

    Saya tak sempat melihat kemeriahan majlis - ada tarian dan pencak silat (berdasarkan gambar2).

    Pada hari itu saya ada bawa kamera dan memang berhajat untuk mengambil gambar2. Tetapi bolehnya langsung tak ingat. Mungkin dah kenyang makan sampai lupa agaknya.

    BalasPadam
  2. Terimakasih yang tidak terhingga kepada En.Atih dan anak kerana sudi hadir di majlis kami.....Maaf dsipinta kerana tidak sempat memebri layanan yang sempurna...

    BalasPadam
  3. Dijemput....saya pun datanglah.....hehehehe.

    BalasPadam
  4. En.Atih jemput kenalah saya datang ke...insyaalah jika tiada aral melintang...

    BalasPadam