Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

22 November 2011

Undangan Perkahwinan..


Majlis Pengantin....

Cuti sekolah baru bermula...berebut ibu bapa mencari tarikh yang sesuai untuk mengadakan majlis perkahwinan untuk anak mereka....Terima kasih kepada sahabat handai dan saudara mara yang sudi mengundang kami...Ada yang sempat dan ada yang tak sempat kami penuhi undangan kalian. Almaklum jemputan antara satu jaraknya agak jauh...Hari sabtu 19.11.2011 saya hanya sempat ke Yong Peng (sahabat baik saya) Parit Yusuf, Batu Pahat, (kawan sekolah saya) ,Kampong Baru Kluang, Taman Permai ,Simpang Renggam (kawan suami saya),Johor Jaya (anak murid saya) dan Desa Cemerlang (jiran saya) Ribuan ampun dan maaf kami pinta ada undangan yang tidak sempat kami penuhi......hanya seiring doa dari kami agar semua pasangan akan berbahagia hingga ke akhir hayat....amin..



Di antra mjalis yang saya sempat merakam photo sebagai kenangan...







Selamat Pengantin Baru...

2 ulasan:

  1. Terima kasih kerana hadir ke majlis perkahwinan anak saya pada 19 Nov. Maaf banyak2 sebab tak sempat bercerita panjang.

    BalasPadam
  2. Kami juga nak ucapkan ribuan terima kasih pada En.Atih sekeluarga kerana sudi mengundang ke majlis En.Atih...makanan yang dihidangkan sungguh menyelerakan...Maaf kerana tidak meminta izin merakam gamabar majlis En.atih...,

    BalasPadam