Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

02 Disember 2013

Majlis sayang di sayang..


Sayang di Sayang....

Masa begitu pantas berlalu. Tahun 2013 semakin hampir  untuk meninggalkan kitaJamuan akhir tahun kelab kebajikan guru (KEBIRUS)  SKTJJ2 2013 sudah pun berlangsung bertempat di Hotel SilKa Johor BahruSemua yang hadir telah mengenakan pakaian yang menarik, berpakaian lengkap dan menutup aurat…Tahniah juga kepada cikgu cikgu yang sehati sejiwa kerana telah berjaya  menempah baju sedondon untuk direalisasikan di majlis ini.  Seronok tengok mereka berseri-seri tanda bersatu hati "Sepakat bawa Berkat"
Keseluruhannya  majlis berlangsung dengan  agak serdahana tetapi meriahbagi saya  ia sangat bermakna kerana dengan  majlis sebegini semua guru dapat berkumpul bersama -sama, ada yang membawa pasangan dan ada yang sendirian.  Tahniah kepada pihak penganjur, makanan memang best..cenderahati yang memuaskan dan cabutan bertuah  juga agak lumayan.(rezeki masing-masing…) jangan kecil hati kepada sesiapa yang tidak dapat apa yang dihajatkanInsya Allah mudah-mudahan  jika ada rezeki pada tahun hadapan  pihak KEBIRUS akan  dapat mengadakan lagi majlis sebegini dan lebih meriah lagi..
(Masa tu jika panjang usia akak cuma dengar cerita ajemasa tu dah jadi YB) mungkin ada yang dah tak ingat.....kebarangkalian...

Di bawah ni ada gambar-gambar yang aku uploadkan daripda facebook kawan-kawan SKTJJ2…





Warga SKTJJ 2 yang hadir...


Pengerusi KEBIRUS  2013 En.Mohd Yusof bin Mohammad



Cabutan bertuah berlangsung



Apa agaknya  yang difikirkan Cikgu Kamal tu...tak sedar ke ada insan yang ambil gambar dia...


Puan Azi yang periang...jangan marah ya gurau aje...


Di mana-mana ada cikgu Liana..meja atas dia ada meja bawah pun dia ada..
Terima kasih pada jurukamera yang di import khas . Terima kasih juga pada Liana...



Cikgu Sarinor and The Geng...


bahagianya dapat hadiah besar...


Cikgu Shariza (Chah).....cabut le nombor Akak....Akak nak hadiah yang paling besar...






2 ulasan:

  1. Mimi....terima kasih bagi komen....ok tak artikalnya...

    BalasPadam
  2. Hehe sonok..jd MC bidan terjun..ntah pape di bebelkan..apapun tq pd ajk kebirus 2013..

    BalasPadam