Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

15 Disember 2009

Bermulanya di sini.................FASA .V




-->
1995
Diarahkan bertukar ke SK Kong-Kong Laut, Masai, Johor. Menjadi guru Pemulihan Khas bermula di sekolah ini. (Atas dorongan Allahyarham Tn.Hj.Zainal bin Hassan Guru Besar SK Kong-Kong Laut).

SK Kong-Kong Laut, Masai, Johor
(Selamat bertugas untuk rakan-rakan guru yang masih mengenali aku.)

1998
Diarahkan bertukar ke SK Taman Johor Jaya 2, Johor Bahru sehingga sekarang menjadi guru Pemulihan Khas..



Sekolah Kebangsaan taman Johor Jaya 2,
Jalan Keembong 41, Taman Johor Jaya,
81100 Johor Bahru.



KELAS PEMULIHAN KU: SENTUHAN KASIH









Tiada ulasan:

Catat Ulasan