Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

17 Disember 2009

SALAM MAAL HIJRAH

Semalam .
Kenangan telah berlalu
Esuk kepastian yang tak tentu
Indahnya dunia.
Hanya sementara
Indahnya cinta.
Hanya seketika
Indahnya mimpi.
Kadang-kadang ta
k pasti.
Tapi...........
Indahnya
Persahabatan.
Sukar dicari ganti.
Nilai persahabatan.

Tak akan cair di musim panas.

Tak kan beku dimusim sejuk.

Tak kan luruh di musim hujan.

Tapi.....

Akan ia sentiasa mekar walau bukan di musim bunga.



Salam Maal Hijrah buat semua.

2 ulasan:

  1. Cikgu Aisah memang seorang yang kreatif.
    Saya terpaksa terjemahkan 'bahasa kod' itu untuk dihayati. Mungkin orang lain juga. Tiada rahsia tentunya......

    Semalam .
    Kenangan telah berlalu
    Esuk kepastian yang tak tentu
    Indahnya dunia.
    Hanya sementara
    Indahnya cinta.
    Hanya seketika
    Indahnya mimpi.
    Kadang-kadang tak pasti.
    Tapi........... Indahnya
    Persahabatan. Sukar dicari ganti.
    Nilai persahabatan.
    Tak akan cair di musim panas.
    Tak kan beku dimusim sejuk.
    Tak kan luruh di musim hujan.
    Tapi.....
    Akan ia sentiasa mekar walau bukan di musim bunga.

    BalasPadam