Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

07 Disember 2011

Bercuti Fasa 1 berakhir....

Malam terakhir kami di Kota Singa.....

Untuk makan malam kali ini kami telah di bawa untuk menekmati 'Sop Kambing' yang terkenal di Kota Singa. Restoran ini terletak di Upper Boon King Road..... Sekali lagi kak long nak ucapkan kepada Fandy Sekeluarga serta Maswan sekeluarga kerana bersusah payah melayan kami dua beranak berkunjung ke Kota Singa ini.....

Khas untuk adik-adik ku sayang...
Pucuk Pauh delima batu,
Air sembilan di telapak tangan
Walau jauh beribu batu
Budi baik kalian pasti tidak di lupakan....



Menyelerakan mereka empat beranak menekmati sop kambing...




Masih ceria....belum pekena sop rusuk kambing ni....



Kena minum Teh 'O' limau kurang gula....kerana dah pekena sop kambing

kesihatan kena ingat juga....

Tersenyum dapat makan freee...............Terima kasih.

Bik Nita ni macam dah ngantuk aje....
penangan sop kambing...



Kediaman Nita.....Terima kasih menerima kami....
Sungguh istimewa layanan kalian sekeluarga...


Akhirnya.......Pulang ke Johor Bahru.....Johor Bahru apa kurangnya....sedang pesat membangun....semoga negara ku akan terus maju seiring dengan negara jiran sebelah....
Di sini lah tempat ku mencari rezeki dan meneruskan kehidupan.....

Hujan emas di negeri orang mana sama hujan batu di negeri sendiri...


Selamat sampai ke tanah airku......Tunggu kami di Fasa seterusnya
untuk musim cuti sekolah ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan