Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

05 Disember 2011

Dam dam dum....


Dam dam dum bunyi mercun....

Kawasan perumahan yang kami diami terdiri daipada pelbagai kaum, jadi tidak hairanlah bunga api sring berdentum tanpa mengira masa perayaan... kami pun menumpang kegembiraan melihat cahaya pelbagai warna menerangi langit disekitar perumahan kami...kalau nak kira kos sekali dentuman tu tak mampu kita melakkukannya...Tapi kita hanya mampu tumpang gembira dan terpaksa memekakkan telinga....Begitu lah adat berjiran, kena saling hormat menghormati....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan