Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

05 Disember 2011

Bercuti Fasa 1

Selamat Sampai di Kampong halaman....

Akhirnya kami dua beranak selamat sampai di tanah kelahiran saya di Kota Singa, kebetulan anak saudara saya menyambut hari ulang tahunnya yang ke empat belas....Terima ksaih saya ucapakan pada adik saya Aileza dan keluarga kerana mengundang kami ke majlis makan malam....



Selamat Sampai di Kampong halaman....







Kerapu tiga rasa.........

Kangkong goreng belacan....

Menu hidangan.............

Udang goreng oat...enak..






Selamat menyambut hari ulang tahun...Hidaya (berkaca mata)...




Kompleks Sukan UTM,Skudai...

Cuti sekolah dah lama bermula, tetapi kami masih belum sempat nak kemana-mana...Baru ini masa terluang itu pun terlanjur suami saya pergi ke Sabah (urusan kerja) dan anak perempuan saya pulang ke rumah mertuanya di Kota Bahru, Kelantan. .Setelah selamat saya menghantar suami ke lapangan terbang Senai, anka lelaki saya menghantar isterinye ke Seminar di UTM...Sempat saya merakamkan gambar Komplek Sukan UTM yang baru...





Sarapan pagi....

Sebelum pulang ke kampong saya kami sempat menekmati hidangan sarapan pagi dengan menekmti Kacang Pool...di Larkin Bomba...


kacang pool dah selesai.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan