Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

28 Mac 2012

KOKURIKULUM....

KOKURIKULUM

Kokurikulum adalah aktiviti luar kelas yang dilaksanakan bagi menyuburkan minat dan bakat para pelajar

secara terancang dan sistematik.

Sebagai medan pelopor dalam mempelbagaikan aktiviti luar kelas,aktiviti kokurikum disusun dan diolah

agar dapat menyemai dan mempertingkatkan sifat sifat mengagungkan Allah dalam pelbagai

aspek kehidupan bagi melahirkan pelajar yang soleh dan berkualiti.

Diwujudkan juga badan Persatuan, Unit beruniform dan Unit sukan dan permainan sebagai pengukuhansecara sistematik dan berterusan.


Unit beruniform


Tunas Kadet Remaja Sekolah

Puteri Islam

Bulan Sabit Merah Malaysia


Sukan dan Permainan


Kelab Bola Jaring

Kelab Bola Sepak

Kelab Sepak Takraw

Kelab Badminton


Persatuan

Persatuan Bahasa Inggeris

Persatuan Bahasa Melayu

Persatuan Bahasa Arab

Persatuan Matematik

Persatuan Sains


Persatuan Bahasa Melayu SKTJJ2








Kelab bola jaring SKTJJ 2










Tiada ulasan:

Catat Ulasan