Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

28 Mac 2012

Majlis perkahwinan...

Berjumpa jiran lama...

Hari ini kami sempat menunaikan undangan ke majlis perkahwinan anak bongsu jiran lama kami.Kini beliau sekeluarga telah menetap di kampong halamannya iaitu di kampong Bukit Kangkar , Muar.
Kami berjiran semasa tinggal di Taman Pertanian Kong-Kong, Masai Johor. Masa tu anak kami semuanya masih kecil....Begitu cepat masa berlalu kini kami dah punya menantu... Malah beliau telah pun mempunyai cucu. Kami sampai di majlis ini agak lewat dan dapatlah kami berbual panjang.....Kami mendoakan agar mereka sekeluarga akan sentiasa dilindungi Allah...Amin..








Gambar pengantin tak dapat dirakam sepenuhnya.

Di dalam perjalan pulang ke Johor Bahru sempat kami merakam gtambar jambatan Muar yang baru ini..
Begitu cepat Muar membangun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan