Assalammualaikum...

Syukur alhamdulliah ....
Kepada semua pembaca yang saya hormati . Jutaan terima kasih saya ucapakan pada kalian, kerana sudi melayari Laman Blog saya. Dikesempatan ini ingin saya sampaikan , bahawa blog saya adalah sekadar mengisi masa lapang dan tidaklah terlalu berbentuk ilmiah. Sekiranya terdapat kesilapan tata bahasa atau ejaan, saya dengan rasa rendah diri mohon ampun dan maaf kepada anda semua.

Selamat melayari Laman Blog saya. Jumpa lagi....

11 Disember 2011

BERCUTI FASA KE 111,.........

Cuti Sekolah Musim ini....

Cuti sekolah masih belum berakhir selagi itu percutian mesti diteruskan....Menafaatkan cuti ini sepenuhnya.....
Fasa kali ini ialah ke Kuala Lumpur ibu negara Malaysia. Cuma kali ini kami tidak berpeluang bercuti agak lama kerana kesuntukkan masa....Kami hanya sempat sekejap saja dan tidak berkesempatan untuk menziarahi keluarga terdekat. Kebiasaannya kami akan bermalam di rumah anak buah kami yang tinggal di Kuala Lumpur. Maaf lah pada cucu-cucu nenek, nenek tak sempat nak singgah di rumah kalian.....




Selesa juga bermalam di sini...

Makan malam di sini.....


Hidangan 'Pulut Mangga @ Pulut Pauh' yang menyelerakan....




Bubur 'Longcong'
(tempat kita dikenali dengan nama bubur 'caca' juga menyelerakan...
makin bertambah berat badan...



'Ikan Pek Khap Krao' boleh tahan pedasnya....
naik ke telinga...







'Tom Yam'


Sotong goreng celup tepung...

Kailan goreng...





Sarapan pagi di sini....



Di sini pun ada rojak singapura....




'Tosai'






Terlanjur kami ke Kuala Lumpur sempatlah kami ke Klang untuk menemani anak perempuan saya untuk mengambil sijil SPMnya di Kolej Alam Shah (KISAS)




Kolej yang menjadi idaman pelajar..



















Keindahan Putra Jaya
Lambang kemegahan negara Malaysia....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan